dagen..

Hej hela världen. sjukt att jag är hemma mitt på blanka dagen.
ja för mig är det här samma känsla som att vara på semester. okej nu blev överdriften lite maximal. men det känns i varje fall förjävla bra :) nytt på jobbet idag var alla fina accesoarer, sandras nya hårfärg och där emellan kom det även en herrans massa kläder. jag har varit på lager hela dagen så tiden har gått JÄTTESNABBT (med stora bokstäver och fet text. känns viktigt)

tänk att en sån skitmorgon kunde förvandlas till något så bra!

Nu blir det till att switscha kläder för att sen åka ner på stan igen. den här gången över en fika med Marie, mysigt. lite oklart om vi kanske får med oss Sara också. jag har i alla fall erbjudit henne! efter fikan får jag mitt nattliga sällskap som tur är. det är inte min grej att sova själv. jag behöver närhet.. närhet i överflöd!

---
Ingenting är omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback