en mysig höstkväll

Wheey, ikväll har pappa kommit över med min dator. trots krashen lyckades han rädda alla bilder vilket jag är evigt tacksam för. det var över 2500 bilder. det talar väl för sig självt, det kändes som hela mitt liv. när handyman väl var här passade han på att fixa min taklampa också. pics kommer imorgon, är för trött nu..

men lite bilder från ikväll kan jag allt dela med mig av. Jag och Elin tog en tripp på stan och jag hittade ett par fina leopardpumps som jag tyckte jättemkt om. dom gick lös på 149kr, peeerfekt! tog en tripp in på jobbet och surrade lite och såg till att byta mina leggings. mössan på indiska var en besvikelse så någon sån blev det inte. har redan köpt en svart där förra veckan så öronen kommer att vara varma i alla fall.

Vid 7tiden gick vi till Waynes, det var knökfullt. men vi fick tag i ett bord och blev måttligt förvånad över våra "grannar". det var ett sällskap på ca. 5-7pers som hade syjunta. allvarligt! alla (tjejer, inga tanter + en gubbe) satt och stickade för glatta livet. ja alla har vi olika hobbies :) jag tyckte att det var så roligt så jag var tvungen att smygfotografera. Tack för en jättemysig kväll gumman!

 

   

1. Syjuntan.

2. Söta Sara & Marie kom förbi och
landade vid bordet bredvid, kul :)

3. best buddies

4. "vilka eleganta galoscher" = vilka fina skor.
citat av en trött Kamilla i tisdags kväll, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback