en mysig kväll med flickorna från hooden ;)

.. Och vipps så var dagen slut!
Tiden har sprungit iväg. det har varit en jättemysig kväll.. jag tände ljus i hela lägenheten innan flickorn kom. marie kom först och mamma sen. hon kom iof bara på blixtvisit för att hämta en resväska som jag haffat. hon och pappa åker nämligen till England imorgon. jag är lite avundsjuk. men jag ska ju vara kattvakt så det kan ju jag vara glad för :p tur att stig (farmors pojkvän.. får man kalla någon som är över 60 för pojkvän? neee!! känns lite äckligt. Farmors gubbe/särbo) har ett brinnande kattintresse. i alla fall när det gäller Bamse för dom har alltid en herrans massa att prata om. men visst ska jag ta och hälsa på min lilla misse under helgen jag också.

Hur som helst. vid 8 tiden kom tjejerna förbi och nu har jag precis låst dörren efter dom. det blev minst sagt en helkväll fullspäckad med prat och där emellan lite idol, Grey's Anatomy, Fråga Olle toppat med So you think you can dance. Sara konstaterade att vi sett 4 tvprogram utan att hänga med i ett enda. det är både sant och är ganska bra jobbat med för den delen!

Det får bli måånga fler sånna här kvällar framöver. min dörr står alltid på glänt ;)
Sovgott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback