feeeeeel the lööööv

Jag kan inte låta bli att älska "50 first dates". jag har sett den jääättemånga gånger! jag är lite som henne, men inte lika extrem. mina närmaste vet mycket väl. jag har lite (!?) svårt att minnas saker! jag minndes inte heller hur filmen slutar även fast jag sett den gång på gång.. men det är fullt normalt i mitt fall. jag tycker i alla fall alltid att den är lika fin!

Han fortsätter att kämpa.
Han orkar, vill och klarar det.

det är kärlek! ♥

Även fast jag inte mindes hur filmen slutar, vet jag mycket väl att det är dags för mig & N att sova nu. Godnatt småknoddarna mina. jag lovar att minnas er imorgon när jag vaknar :)

Kommentarer
Postat av: ronja

Ja, den filmen kanske är den bästa ever :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02334ddf2b32dffea14ed 2007-09-25 12:17:12 -->