fingrarna glöder på tangentbordet

NU blir det in i duschen, snabbare än blixten. sen tänkte jag åka hem till mamma och pappa och se om det är någon hemma som jag kan krama på. dom kom hem från England i måndagsnatt. väskorna fick dom lämna på villovägar i all hast för annars hade de inte hunnit med sitt plan som fick vänta enbart på grund av dom. väl på Midlanda hade de beställt en taxi och nog stog det en gubbe flitigt med en "Nilsson" skylt i högsta högg (Ja min pappa heter så..) och när de kommer ut väntar inget mindre än en limousine.. glaaaaaassigt

nejmen det var ju lite roligt.. tyckte jag då! mamma lät lite små mallig när hon berätta också för den delen. Fick ett sms på tidig tisdagmorgon av pappa där det stog: "Vi är hemma nu gumman. Du är bäst" det finns inget som värmer mer. pappa som inte ens kan skicka sms. det har nog tagit han låång tid att lyckas med den bedriften.

idag är det i alla fall stan och en dejt med Tanya som gäller. gud det kommer bli väldigt känslosamt det känner jag på mig. vi lyckas aldrig ses utan tårar. det finns inget i hela vida världen som kan kapa våra band till varandra. jag kommer alltid att hålla henne närmast hjärtat. en vän som är allt man kan be och önska om!


Jag och tanya på (asfalten! hmm) midsommar 3-4år sedan. helt gaaalet på alla sätt och vis.
Nyktert? nej, vem sa något om det?

Senare ikväll är det after work på Tandori. sällan after work, haha.. men det är kul att vi hittar på så mycket utöver jobbet.

nu blir det till att skynda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback