..För vi har blivit sambos!! :) :) :)

Det här är en stor dag i världshistorien.. i min världshistoria vill säga! hih 
Jag och Niklas har nämligen blivit sambos!! ♥ Idag fick han en nyckel till lägenheten så idag är det officiellt. det känns underbart, jag tror att det här kommer bli toppen!! alla som känner oss vet att vi har varit stormiga genom åren, men man hinner växa och utvecklas mycket under 4år, tro mig jag vet! (sjuk tanke att jag var 15år när vi träffades) jag känner i alla fall att vi har mognat och växt mycket de senaste året. gnabb och bråk som fanns tidigare exicterar inte idag..

Jag ÄLSKAR dig gubben.. jag tror att vi kommer få det helt underbart tillsammans i vårat hem! Tack för allt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Så glad för er skull! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02336ddf2b32dffea1523 2007-09-30 19:18:08 -->