ikväll ska det frossas sanna mina ord

har ni sett ID någongång? det är faktiskt roligt, vi tävlar hemma i soffan varje gång :) killen som var med nyss vann precis en halv miljon kronor. vilken lyckans ost! tänk! att få en halv miljon kronor sådär!!!! det skulle man inte tacka nej till.


Vinnare, med Hans Fahlén

idag var det jag som stod för middagen och oj så gott det blev sedan. Pizza från pizzerian ;) ja jag skulle ju inte välja att kalla mig själv för nyttig precis. det syns även numer vilket inte är lika bra, men det är ju ändå ett år kvar till det är dags för beachbody 2008 haha. misslyckades man iår så kan man få en andra chans nästa år. ni får dispans av mig :)

glass glass glass. idag ska det frossas! nicke nyfiken glass från glassbilen. har ni smakat det? man måste ju bygga upp förrådet inför en jobbig morgondag med övertid och inventering frammåt sena kvällen.

Nicke Nyfiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback