impuls shopping online

Oops..
Jag har surfat runt hela morgonen efter höst/vinter jackor/kappor och till min stor förtjusning har jag hittat två stycken. så typiskt mig att inte hitta någon eller plötsligt hitta 2. jag kunde i vilket fall inte bestämma mig så jag skickade efter båda två :)

Dessvärre verkar det inte bättre än att de kommer i slutet av oktober så kylan får gärna vänta en tid. jag sitter inte i sjön har några från ifjol som jag fortfarande tycker väldigt mycket om. Nu ska jag iaf snart börja fiffla iordning mig för att åka ner på stan. jag ska kika på en vit söt mössa på indiska som jag än så länge bara sett genom skyltfönstret, spana efter höstskor, köpa sminkborttagningsmousse på H&M och byta mina leggings på jobbet tänkte jag. därefter blir de fika med Elin!

Nu blir det duschen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback