is this a halelulja moment?



Fan va stolt man blir när man surfar in på bloggen om kvällarna och har mycket mer än dubbelt (och dubbelt igen) så många läsare nu som i början. nog för att jag valde att vara lite mer "hemlig" innan men ändå. riktigt kul att det är så många som läser, eller folk som gillar att lägga näsan i blöt är väl ett annat alternativ. men alla välkomnas med öppna armar :) skriver man blogg och blottar sig så....

5 trogna läsare vet jag om, men vilka är de över 30 andra? förut hade jag ca 2 om dagen, Elin och Niklas.. hahahaha en trogen fanclub men jag var lika glad för det jag! ;)

iaf. jag ser idol nu. (niklas hälsar att han också ser idol. han sitter trots allt brevid och vill gärna ha en egen parantes/rad) det är ju såhär i början det är så sjukt kul. nyfödda stjärnor och stolpskott i en salig blandning. är det inte fantastiskt. ja jag säger bara en sak att man hade nog inte gjort det bättre själv i alla fall.

nä kompisar, känner ni inte att det är dags för en prickigkorv-macka?
joo.. jag tror det va! försten till köket vinner hih

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser ibland :D

Postat av: Kim

åh va roligt.. visste itne att du hade blogg :)

2007-09-12 @ 21:22:25
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02330ddf2b32dffea1489 2007-09-12 21:19:45 <![CDATA[is this a halelulja moment?]]> /2007/september/is-this-a-halelulja-moment.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff02330ddf2b32dffea1489 2007-09-12 21:22:25
-->