Jag antar utmaningen

Umanad av Elin.

Här kommer reglerna: "Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg."

1. Jag har extremt dåligt minne, vilket jag avskyr! jag måste alltid bli påminnd om saker och ting. spelar ingen roll om det var något som hände för ett år sedan eller om det är planer för morgondagen.
2. Jag är mörkrädd om ett litet barn..
3. Jag har dåligt morgonhumör och vill helst vara ifred. mest för att det inte ska hoppa grodor ur munnen på mig som jag senare måste ångra.
4. Jag har köpt både lägenhet och bil innan 20 fyllda levnadsår. något jag är både stolt och glad över!
5. Lider av extrem tandläkarskräck. har fått tagit lugnande och använt lustgas vid flera tillfällen!
6. Jag är en kärlekskrank och älskar allt som är gulligt! jag får inte nog.. en obotlig
romantiker ♥
7. När jag var 15år hade jag besökt 12st olika länder. idag får jag räkningen till 16st olika länder sammanlagt.
8. Jag älskar mina nära och kära så mycket att jag skulle göra vad som helst för dom. Det får låta hur klyschigt det vill, men så är det!

Den som är sugen att anta utmaningen får gärna göra det. Skriv en kommentar till det här inlägget om ni valt att anta utmaningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback