klädproblem

Jag har hur mycket kläder som helst i garderoben som fortfarande har sina prislappar kvar. jag har ju aldrig tid att använda alla kläder jag köper när jag går runt i "uniform" hela dagarna på jobbet. ändå har jag alltid samma problem när det kommer till kritan: Vad ska jag ha på mig? det är mest klänningar som hänger och dinglar i garderoben med sina prydliga prislappar och det är mer partyoutfits än något man vill kränga på sig en måndagskväll för att åka in och fika lixom.

alla har vi våra problem. det här var väl ett av mina mest ytliga men jag delar gärna med mig av det i alla fall! :)

Nu sjunger Jill Johnsson sin lilla trudilutt till mig vilket innebär att telefonen ringer.. Marie, nu är det dags för mig att pysa.

skriver mer ikväll, om ni har tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback