Lindsey lohan, hot hot hot

Näpp, något idol blev det minsan inte av eftersom det inte är på fredagar! det blev istället en film med Lindsey Lohan. hon är allt bra snygg jag gillar henne skarpt! jag tror att hon är ganska lik sin karaktär i det riktigt livet faktiskt. kommer inte ihåg vad filmen heter men den var helt okej! hon var jävligt smal. och snygg igen!

nu är jag hemma i en ekande tom lägenhet. det är inget jag är van vid. ska ringa elin och höra om hon fortfarande är vaken tänkte jag.

det blev en ganska slö shoppingtur på birsta med carro. köpte vi ens något? ja justja hon köpte en kalender efter mycket om och men. vi var tvungen att granska alla för att hitta den finaste och störtsa. vilket almenacksträsk alltså. fanns ju hur många som helst att välja mellan.

sen, alla affärer som öppnat där. jag måste medge att jag blev besviken :/ jag är säkert även den enda. men vad trångt det var överallt. och varför ens bekymra sig om att öppna vision där - fjantigt litet. och luften i alla butiker. stackars krakar. tacka vet jag Zara där vi har dörrarna öpppna i sena september. frisk luft till personalen ehm :)

nej, nu var det elin på tur..

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gumman och tack för pratstund(erna) idag!! Love you, pusss!!!

Postat av: Kamilla

Åhhh, Kimpi! Vad skulle jag ta mig till utan dig! ;))

2007-09-15 @ 08:00:00
URL: http://kamillamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02330ddf2b32dffea149b 2007-09-15 01:23:54 <![CDATA[Lindsey lohan, hot hot hot]]> /2007/september/lindsey-lohan-hot-hot-hot.html http://kamillamilla.blogg.se
199128;4ff02330ddf2b32dffea149b 2007-09-15 08:00:00
-->