Maxi, prommis och lite chokladmilkshake på det..

Tjoflöjjt!
Tidigare idag åkte jag och N ut till birsta och gick på Maxi. handlade lite till middagen och annat smått och gott. vi åt pasta med skagensås och kräftstjärtat. det blev jäättegott! vi tog en sväg på Elgiganten och OnOff också eftersom vi båda vill ha varsin ny bärbar dator. det fanns en del att välja mellan. han vill ha en liten och jag ens stoor. tur att vi inte ska dela när viljorna inte går hand i hand!

När vi kom hem hade jag fått ett sms av Marie som var promenadsugen. det passade mig som handen i handsken. vi har ju gjort söndagspromenad till ett måste med start idag. jag var övertygad om att hon skulle banga för jag trodde hon skulle vara bakis men det hade blivit stillsamt för henne igår också. vi parkerade bilen på en parkering vid nått hyreshus i granloholm (INTE min trakter. hittar inte alls där) och gick till sticksjön, 2 varv runt sjön, och tillbaka.

det var skönt. nu har jag fått lte energi!
tänkte springa in i köket nu och fixa iordning lite milkshake till mig och gosen här bredvid :) tur att man har en "magic bullet" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback