"Nu blev det kvällen" -rumpnisse

NU sätter jag punkt för ikväll. jag är fortfarande så mätt efter allt svulleri att jag skulle kunna rulla till sängen. fy! imorgon har jag sovmorgon till 11.45 skööööööööönt. skulle egentligen varit ledig med i och med att vi har inventering var det nästan bättre att jobba heldag. jag kommer att vara ledig fredag och söndag den här veckan istället vilket inte är fy skam :)

Vill ge lite pepp och beröm till Sofia också för att hon alltid koordinerar så fint i butiken. jag berättade det för henne tidigare idag men alla som läser här måste också få veta vem det är som håller i trådarna och gör det tjusigt hos oss :) bravo..

JA just det. hur var det med den där punkten nu då? jo. nu blir det natten!

(punkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback