Puuuhh

Pust, vilken dag.. direkt efter jobbet gick jag pernilla och kamilla till coffe house och satte oss och fikade. jag och pillis åt bagett med tonfiskrör, mumm-mumm. kamilla som framstog som mer rutinerad tog en varm, mer avancerad macka :) därefter gick vi tillbaka till jobbet för personalmöte. det tog bara en timme vilket var skönt! jag var inte ensam om att vilja komma hem så fort som möjligt.

Nu är jag ju i iaf hemma och det känns skönt, men ännu skönare att vara ledig imorgon. nu har jag massvis med saker att se fram emot för resten av veckan har ett minst sagt fullspäckat schema med fika imorgon med elin, date med Marie och Sara hemma hos mig på torsdagkväll, promenad med elin, mys me niklas på fredag och kräftskiva hos sändy på lördag för att bara nämna en del. jättekul! 

Nu ska vi se vidare på en film. den är inge bra, men det tycker tydligen herrn brevid så jag ställer upp för laget :) emma, håll utkik för jag ska lägga ut låten från One Tree Hill som jag lovat..

Ibland är det iaf allt bra gosigt att jobba! :) 
jag & eilert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback