tankspridd

Kvällen har fått mig att komma till insikt på många fronter. vad, orkar jag inte gå in på. orkar inte skriva svart på vitt och låta världen läsa. det är bara så skönt att konstatera för sig själv att det nu är uppenbart.. så skönt att kunna gå tillbaka till sig själv och se tillbaka och minnas. blicka frammåt och välja rätt istället för att vara naiv och sedan ångra.

Jag har ingen lust att sova. jag har ingen ro i kroppen, för många tankar virvlar i mitt huvud. de flesta har fått sitt svar men andra gror sig större och större. att lägga sig nu skulle bara innbära mer frågor, färre svar.

ibland orkar man inte, ibland blir man besviken. men imorgon är en ny dag! nu vet jag vad som gäller, vilka regler vi spelar efter och vad som är äkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback