the voice

Nu ligger jag och kurar i soffan.. jag njuter till fullo av att vara ledig så här mitt i veckan! ett mycket skönt uppbrott i vardagens stress. N sov här i natt och var noga med att ställa väckarklockan på mitt-i-natten. just nu sitter han nämligen i en bil tillsammans med 3 eller 4 andra killar han aldrig träffat på väg till den kungliga huvudstaden. fikapause i gävle nu för intresseklubben som flitigt antecknar ;) Han ska på kurs och ev. lite jobb för att komma in i takterna inför öppningen här i Sundsvall.

det känns redan lite tomt. jag hoppas du får jättekul älskling.

ligger och Oooooooar lite till låtarna som The Voice delar med sig av så här på morgonkvisten. Just nu: Big girls don't cry. jag tycker inte alls om hennes trosor. det ser ut som om hon går omkring lite nonchalant i inget mindre än en blöja.. nja det går inte hem!


fergie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback