waynes by night

darliiing i'm hooooome..

Har haft en jättemysig fikastund med marie nu ikväll. den fick bli avrundad ganska tidigt eftersom hennes syster ska ta tåget till Norge nu ikväll och marie ska agera taxi. vi kom till ett knökfullt waynes så jag började ragga platser direkt. fick ett bra bord tillslut lagomt till våra latte/chailatte var färdiga.

När vi suttit och surrat ett tag dyker Sändy upp.. Hon och hennes kompis satte sig tillsammans med oss eftersom det somsagt fortfarande var fullknökat, kulkul :)

Nu har jag och Marie bildat en pakt. vi bestämt att hädanefter, varje söndag, promenera. ingen fispromenad utan en lång rackare. det gör nog gott. det kommer göra mig både piggare och gladare. jag behöver börja röra på mig igen.. Hur lång och livlig promenaden nu på söndag blir återstår att se eftersom vi förmodligen ska ut båda två. men skam den som ger sig!

Tack för ikväll, jättemysigt!

 marie & jag
Fulla, men ack så glada på maries födelsedag, förra året!
oförglömligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback