BIO

Det regnar ute..
..Och igår var det snöblandat regn hela kvällen, inte det minsta mysigt.. bara kallt! Jag och N valde att spendera kvällen på bio. Men först var vi ute och åt middag med mina föräldrar. 

Vi och 13st andra såg 27 dresses.. fattar ni vilket skämt, vi var 15st i en helstor salong. Emma och hennes karl var också på bio. någon jumper? kan den ha hetat så? hon skickade sms att dom var ensamma i salongen hahahaha. men tydligen rullade det in några fler, fan ;)

Jag tyckte filmen var söt. förmodligen hade jag samlat på mig så sjukt mycket förväntningar för i början satt jag mest bara och gäspade. inte för att den var dålig, men lite seg. jag är dessutom väldigt petig (kanske även ytlig) men jag tycker inte om när huvudpersonerna är fula. nu menar jag absolut inte Katherine Heigl utan killarna. chefen och den där kevin. jag förstod inte vad hon skulle med dom till :) yeye.. jag ska påminna mig själv om att det var en FILM.

Hur som haver var slutet underbart. Nästan så att mitt öga tårades en smula när hon gick mot sin kära och alla 27 dresses var på plats, aww.. undra om jag blir gift någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback