Home again

Darlings, i'm home..
Dagen har gått så sjuukt snabbt! Jag och E stängde på nolltid och allt gick snabbt och smärtfritt. Det bjöds på negerbollar på fikat och det har varit hyggligt mycket folk hela dagen.. jag har tyvärr inte hunnit köpt mina smycken eller undanlagda kläder ännu så jag har inget nytt att visa er. Imorgon får ni kika in istället  :)

Underbar känsla att komma ut från jobbet och se SOLEN. Det känns som att det är första dagen som det är ljust så sent på eftermiddagen på jättelänge.. Eller har jag fel? Hos mig väckte det strålande vårkänslor. F a n t a s t i s k t!

Nu ska vi åka ut och köpa lite krubb..
- Smaklig måltid!
- Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Solen gick precis ner här hos oss... Så skönt att nu är det äntlign vår! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023aeddf2b32dffea2123 2008-04-05 20:04:25 -->