Morning sunshine

Fan också..
Nu har jag börjar flagna på bröstet.
Inte bokstavligt talat PÅ bröstet men ni vet där, mellan bröst och hals.. Hahahaha.. Iaf, inge roligt alls. Jag som har smörjt och smörjt och smörjt (det är bra gjort av mig som hatar att vara kladdig) Hur ska jag få det att sluta? Tror för övrigt att jag brände lilla foten igår när jag låg i solen. Men annars tog det ingenting. Lite skillnad på UV strålningen här och där kan jag tänka mig. Sundsvall har inte så mycket att komma med :p

Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi ska åka ut en trudilutt till Birsta och sen åka på biljakt tydligen. N vill alltid ha med mig på varenda bilaffär, hrm. Det är bara le och följa med. Tids nog ska han väl ändå hittar något som passar..

Annars då, hur mår ni? Solen strålar. Likaså mitt humör..
PUSS

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

mamma sa att du var jätte brun :)

2008-04-30 @ 10:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b2ddf2b32dffea219f 2008-04-30 10:22:18 -->