Blondiner har roligare..

Nu är jag riktigt blond igen..
Jag köpte en hårfärg i förrgår och ikväll har mamma hjälpt mig att fixa och dona med frillan. Det blev faktiskt jättebra! Jag provade en hårfärg som min gamla arbetskamrat brukade använda. En färg som innehåller silver som ser till att håret inte blir gult. Den passar ju mig perfekt då jag annars har en tendens till att bli härligt kyckling gul uppe i huvudet.

En rolig grej hände ikväll.. (Ja, jag är lättroad) Jag skickade ett sms till MT (jobbarkompis) direkt efter att jag hade fönat och fixat frillan efter färgningen.. Hon hade nämligen också varit sugen på att prova "zandras färg" som jag kallar den så jag tänkte att jag skulle ge den ett betyg.. Jag skrev och berättade att jag precis hade färgat håret och att jag varmt rekommenderade den. Hon var inte seg att ringa upp och det roliga var att hon precis hade färgat håret hon också.. Med samma färg! Ok, jag tyckte att det var lite kul i alla fall.. Nu slipper ni se några utväxter på Åhlens för en tid framöver i alla fall hahaha..

Jag letar febrilt efter en bild på hårfärgen men jag hittar ingen och jag kommer inte ihåg vilket märke det var men jag letar vidare :) Puss & Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback