Det är för er..

Att komma hem efter en lång arbetsdag och mötas av era fantastiskt söta kommentarer känns verkligen hur bra som helst, TACK!  Jag ska svara på dom så fort jag fått lite mat i magen för nu är jag vrålhungrig.

Jag kommer inte att lägga ner bloggen, det har jag inte hjärta att göra. Den har funnits nu i över ett år och jag har ventilerat här många gånger. Bloggen har påverkat mig och jag känner att den har blivit en del av mig. Ibland behöver jag bara lite mer respons från er läsare för att veta att  det är värt att fortsätta.

Jag har en läsare som har följt med mig nästan från start (åtminstone känns det så..) Jag pratar såklart om dig
Ahren! En tjej som alltid skrivit söta kommentarer till mina inlägg och som jag alltid saknar när hon inte skrivit, hihi.. Det är sånna som hon, och sånna som ni nykomlingar som gör det här med bloggning till en rolig grej! Jag märker att det är många som läser även om ni inte kommenterar lika flitigt som vissa andra, ni träder bara fram när det väl behövs. Som nu :) 

För att bli lite väl sentimental och kärleksfull vill jag bara avsluta med att berätta att jag med handen på hjärtat tycker väldigt mycket om er..  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback