För ditt torra hår..

Idag provade jag Björn Axéns Repair Serum (länk)..
När det är sånt här växlande väder blir mitt hår lätt självlockigt och "frissigt". Jag avskyr när det blir så! Det spelar ingen roll om jag har plattat håret innan för så fort jag går ut blir det samma visa varje gång. Björn Axéns repair serum tror jag är bra för mitt hår. Det gjorde att håret inte alls såg lika frissigt ut samtidigt som det kändes bra till mitt supertorra hår.

När jag slingar och bleker som jag gör nu spelar det ingen roll om jag använder schampo och balsam för torrt hår. jag behöver fukt överflöd i form av inpackningar och gud vet vad (ge mig gärna tips) Jag ska prova ytterligare några gånger att använda repair serum innan jag vet om jag ska införskaffa mig ett.. men som det känns nu så lutar det åt att det snart kommer att stå hemma i vårt badrumsskåp.

Produkten känns jättefet när man applicerar det i händerna. men så fort det kommer i kontakt med håret blir det genast glansigt, inte det minsta fett. Det frissiga i håret försvinner också och håret känns snabbt mer välmående..

Björn Axén repair serum finns att köpa på Åhlens för 145kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback