Grattis mamma

Idag vill jag säga grattis till världens bästa mamma..
Just nu är hon på en weekend tillsammans tillsammans med pappa i Göteborg och jag tror knappast att dom kunde haft det bättre. Jag ringde nyss och sjöng lite för henne och då sa hon att dom nyss hade varit nere och ätit hotellfrukst. Då kurrade min mage lite extra..

Eftersom dom åkte bort på hennes födelsedag så gav jag och pappa våra paket igår. Hon fick
Armani Code (Eau de Parfym) ett par örhängen och en weekend till sthlm tillsammans med pappa i Oktober. Då åker dom ner, bor i en lägenhet som dom har hyrt och på kvällen ska dom till Circus och se Magnus Uggla. Det är med sorg i hjärtat jag inte kunde följa med , ni vet hur mycket jag älskar Uggla, men det är min jobbhelg så jag vill inte ta ledigt.. Dom får helt enkelt ha en mysig weekend för sig själva - Det är dom värda :)



Kommentarer
Postat av: Ahrén

Å va fina presenter =)

Postat av: Jennie

åh vilket snygg blogg du har! har du gjort blogg designen själv eller har någon annan gjort den?



2008-08-08 @ 11:22:52
URL: http://jennief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c5ddf2b32dffea2473 2008-08-08 10:40:38 <![CDATA[Grattis mamma]]> /2008/august/grattis-mamma.html http://jennief.blogg.se/



]]>
199128;4ff023c5ddf2b32dffea2473 2008-08-08 11:22:52
-->