Herregud..

Tut i rutan!
Vilken helg.. Vart har alla shoppingsugna hållit hus? Nu är helgen över och jag är SÅ trött. Jag har lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt ikväll för att vara pigg och alerrt imorgon då vi får feting leveransen tidigt på morgonen.. kul med lite nyheter! :) Imorgon jobbar jag med båda mina skönhetstjejer vilket inte hör till vanligheten. Vi jobbar alltid om varandra men nej, inte imorgon..

Det hände förresten en lite rolig grej på jobbet idag.. Jag blev väldigt generad även fast det var motparten som borde stå för det! En man kom in på jobbet och jag kände genast igen honom då han är en bekant till mina föräldrar. Jag tänkte att jag skulle låta bli att heja om inte han gjorde det först, han skulle säkert ändå inte känna igen mig.. Trodde jag, men jorå! Han kom fram och pratade en lång stund..

Efter lite löst snack om himmel och jord säger karln:
"Jaha, men bor du fortfarande kvar i matfors då eller har du flyttat?" MATFORS? Tänker jag. Jag vet knappt åt vilket håll det ligger och jag har då aldrig i mitt 20åriga liv bott där.. Men jag blir generad av hela situationen så jag säger bara lite flyktigt "Nej, jag bor i korsta numer.." i hopp om att relativt snabbt kunna avsluta samtalet och jobba vidare..

HA! Trodde jag jah.. Då kommer hans fråga nr 2. "Men hur mår din syster då?" ..Och mer fel än så kunde det knappast bli då jag aldrig har bott i matfors och det närmaste syskon jag har är en katt. Jag inser att det inte går att slingra sig den här gången så jag säger med rödrosig kind.. "eeh, hehe.. jag har faktiskt ingen syster" varpå jag inte hittar fler ord.

Snacka om pannkaka..

Kommentarer
Postat av: johanna

haha,, konstigt. pinsamt för honom! :)

Postat av: Ahrén

Hahaha, han hade inte en siffra rätt då!

Jag hade skämts jag med =)

Jobar du på skönhetsavdelningen på Åhlens?

Kram kram

2008-08-10 @ 22:27:34
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: shoebox

Haha, ja det borde vara han som skulle skämas :)

2008-08-11 @ 22:24:57
URL: http://shoebox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c6ddf2b32dffea247f 2008-08-10 22:10:43 <![CDATA[Herregud..]]> /2008/august/herregud.html http://ahren.blogg.se/

Jag hade skämts jag med =)

Jobar du på skönhetsavdelningen på Åhlens?

Kram kram]]>
199128;4ff023c6ddf2b32dffea247f 2008-08-10 22:27:34
<![CDATA[Herregud..]]> /2008/august/herregud.html http://shoebox.devote.se
199128;4ff023c6ddf2b32dffea247f 2008-08-11 22:24:57
-->