Ibland gillar jag inte rubriker

God morgon..
Ni tycker säkert att bloggen har varit jättetrist den sista tiden
- det har den.. Jag har inte gjort mycket mer än ätit, sovit och jobbat. Egentligen inte för att jag itne har haft tid för annat utan för att jag varken orkat eller velat men i helgen blir det andra bullar.. Då åker yrslan fram och jag och mina vänner ger oss in i dimman! Jag har inte varit ut sen gatufesten (första helgen i juli) så det ska bli kul att klacka på imorgonkväll.. Jag har förresten hittar ett par helt fabulösa, väldiga höga, skor på DNA som förmodligen blir mina imorgon om dom finns kvar. Skavsår kan jag leva med!  

..Dückhan, vi kommer gärna hem till dig på lite förferre om erbjudandet fortfarande står kvar ;)

Idag är det mulet, inget roligt väder alls. Är det inte typiskt? Om vädret fortsätter så här har jag och N planerat en sväng på Ikea. Brukar ikea ha Rea? Jag ska även komplettera bland presenterna till belliebobobooo som snart fyller stora damen. Inte alls långt kvar nu. Och vet du vad? Jag slutar 16.00 på din födelsedag! :)

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Tack snälla du!

Jag gillar färgen skarpt jag med =)

Hoppas ni får en bra dag...

Postat av: Bellieboo

SÖTIS! Du är bäst... du är MER än välkommen på tisdag.. Niklas får också titta förbi om han har tid lust och ork..! Ni behöver inte ha nån present!!!! Jag fyller ju bara 19! Puss puss på dig

2008-08-01 @ 12:48:37
URL: http://bellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Jag gillar färgen skarpt jag med =)

Hoppas ni får en bra dag...]]> 199128;4ff023c3ddf2b32dffea2409 2008-08-01 09:59:41 <![CDATA[Ibland gillar jag inte rubriker]]> /2008/august/ibland-gillar-jag-inte-rubriker.html http://bellie.blogg.se/
199128;4ff023c3ddf2b32dffea2409 2008-08-01 12:48:37
-->