Ibland har man det bra hörrni..

Har ni märkt vad snabbt det blir mörkt på kvällarna numer?
Nu känns det verkligen att hösten är på ingående. Idag har det varit ett varmt, blött och klibbigt väder. Jag gillar inte när luften är så där kvav. Imorse när jag åkte till jobbet var det hur varmt som helst. Varmt, men somsagt klibbigt av den fuktiga värmen. Det regnar åtminstone inte längre så jag ska inte klaga..

Jag ska ta och städa litegrann här hemma nu (i filmpausen) 
N har blivit så himla huslig så jag borde väl göra lite nytta även jag. Han hade fixat matlåda till mig till igårkväll som jag satt och smaskade belåtet på tidigare idag. och när jag kom hem nu ikväll hade han städat hela köket och lagat middag till mig. Ibland har man det himla bra hörrni hih.. 

Nu är det dessutom reklam på den kristna filmen jag av någon konstig anledning sitter och kikar på. Någon fler som kikat på 3:an ikväll? Konstig film. Man önskar bara att mandy moore kunde sjunga lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback