I'm alive

Ny dag nya möjligheter..
Jag mår faktiskt oförskämt bra idag trots att jag var ut igår.
I vanlig ordning var det mycket roligare på förfesten hemma hos Sara än vad det var ute på krogen.. Vi var i alla fall på Svenssons och på Oscar. Vi fick gå före hela kön som slingrade sig från oscar till nordea nästan vilket var väldigt skönt med tanke på att det regnade igårkväll..

Mina skor är fortfarande rena drömmen. Inte nog med att dom är sjukt snygga, dom var väldigt sköna också. jag har inte ont någonstans idag! :)

Varken jag eller N har energi till att göra någonting idag. Han är nog mer bakis än mig iaf, fylltratt! :P
Tack för alla fina kommentarer om min "outfit" igår, jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback