Konstig dröm

Det känns som att det är dags att kliva upp ur sängen nu när klockan är 12.25
Jag drömde så sjuka drömmar inatt. Jag drömde bland annat att jag vaknat mitt i natten av att jag var kissnödig. Efter att jag kissat tassade jag ut i vardagsrummet efter att ha sett ett konstigt ljus. När jag kommer in ser jag en fullt prydd julgran, pyntade fönster med adventsljusstakar och diverse änglar.. Hela vardagsrummet var vackert julpyntat - i mitten av augusti.. Jag tassar in i sovrummet och väcker N för att höra vad det är frågan om. Då ler han med trötta ögon och säger "jag gjorde det till dig älskling"

Rätt konstigt att man kan drömma så konstiga drömmar. Det finns lixom ingen hejd! Undra vad det betyder? Är det någon som kan tyda min dröm? hehe..

Kommentarer
Postat av: johanna

Du längtar ju efter julen Kim! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c6ddf2b32dffea2487 2008-08-12 15:19:42 -->