Läs mig som en öppen bok.

Väninnan och Storlek 37 kommer att följa med mig till Mallorca..
Har ni läst dom här böckerna från Denise Rudberg? Jag har länge velat göra det men det är inte förrän nu jag har klickat hem dom. Som pocketböcket. Jag tycker mycket mer om att läsa pocketböcker än vanliga, varför är det så? Nu hoppas jag verkligen att "Väninnan" och "Storlek 37" är sånna där härligt smaskiga tjejböcker som man knappt kan lägga ifrån sig..

En liten parantes:
(Jag hoppas att alla har uppfattat att text med små prickar under betyder LÄNK dom ska ni alltså klicka på.. Jag pratar med er som om ni vore idioter men jag vill bara förtydliga det för er som inte redan visste hehe..)

Kommentarer
Postat av: Faster

Faster och storlek 36 finns det ingen bok med den titeln ????

Min senaste lästa bok var Håll i dig ! Bitterfittan, den var kanonbra.

Handlar om jämligheten i samhället mellan man och kvinna

och när man får barn och bildar familj. Den är helt klart läsvärd trots titeln skratt. Du har förmodligen många år till att bilda familj men du får gärna låna med den till Mallis om du vill.

Jag kan slinka ner den i brevlådan till dig om du vill.

2008-08-19 @ 23:46:02
Postat av: Kim

Svar till faster:

Bitterfittan som åker till tönt teneriffa? hahaha ;)

Jag har läst på baksidan av den på på jobbet hehe. Jag lånar den gärna framöver när jag kommer hem för jag tror inte att jag hinner mer än 2 böcker, men tack söta du i alla fall :)



Jag kommer att börja svara på dina kommentarer i samma inlägg som du skriver till mig så du vet, så håll lite utkik så får du svar :) Kramar

Postat av: Faster

Vad roligt att du tar dig tid att svara på mina små kommentarer.

DU ÄR BÄST !!!!!



Egen blogg trott eller ej det skulle jag gärna vilja ha ler

men jag skulle vilja vara helt anonym för att kunna "skriva" av mig allt...............



Har du börjar packa väskan med baddräkt, bikini, små fina toppar och sololja !!! Ett måste SOLOLJA !!!!

KRAM

2008-08-20 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min senaste lästa bok var Håll i dig ! Bitterfittan, den var kanonbra.

Handlar om jämligheten i samhället mellan man och kvinna

och när man får barn och bildar familj. Den är helt klart läsvärd trots titeln skratt. Du har förmodligen många år till att bilda familj men du får gärna låna med den till Mallis om du vill.

Jag kan slinka ner den i brevlådan till dig om du vill.]]> 199128;4ff023c8ddf2b32dffea24cd 2008-08-19 23:46:02 <![CDATA[Läs mig som en öppen bok.]]> /2008/august/las-mig-som-en-oppen-bok.html http://giirlylicious.se

Bitterfittan som åker till tönt teneriffa? hahaha ;)

Jag har läst på baksidan av den på på jobbet hehe. Jag lånar den gärna framöver när jag kommer hem för jag tror inte att jag hinner mer än 2 böcker, men tack söta du i alla fall :)



Jag kommer att börja svara på dina kommentarer i samma inlägg som du skriver till mig så du vet, så håll lite utkik så får du svar :) Kramar]]>
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24cd 2008-08-20 06:54:02
<![CDATA[Läs mig som en öppen bok.]]> /2008/august/las-mig-som-en-oppen-bok.html

DU ÄR BÄST !!!!!



Egen blogg trott eller ej det skulle jag gärna vilja ha ler

men jag skulle vilja vara helt anonym för att kunna "skriva" av mig allt...............



Har du börjar packa väskan med baddräkt, bikini, små fina toppar och sololja !!! Ett måste SOLOLJA !!!!

KRAM]]>
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24cd 2008-08-20 18:57:18
-->