Morgonstund har guld i mun - idag i alla fall

God morgon hela världen :)
Nu puttrar min frukostägg på spisen och sitter i min vanliga turban och känner lugnet så här på morgonkvisten. Det går så himla mycket snabbare att göra sig i ordning på sommaren. Först och främst behöver man inte klura ut vilka kläder man fryser minst i. Man behöver inte flera ton med smink utan bara pudra näsan lite lätt och man behöver inte skrapa några förbannade rutor på bilen innan man kan ge sig iväg..

Jag vinkar och hälsar min nya läsare FASTER ANKI välkommen till mitt lilla nyste :)
Jag blev så glatt överraskad över hennes jättefina kommentarer så här på morgonen. Jag tror inte att mamma läser min blogg för hon är inte vidare intresserad av datorer och pappa tror jag mest läser den i smyg.. Gör du det farsgubbe lille? :) Jag ska nog följa fasters recept och köpa compeed till mina nästa nyinköpta skor. Det är inte värt att se ut som att man har blivit påkörd påkifrån!

Som sagt, God morgon!

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

ojojojodå! det där måste mammsen se! ett eget inlägg, nästanintill! :D:D:D:D ha en bra dag kurran!

Postat av: Faster

Roligt att få en litet eget "stycke" i din blogg.

Det är så himla kul att läsa :)

Självklart läser farsan......jag är helt övertygad om det.

Lillsyrra som man är har man sådant på känn :)



Nu ska jag läsa vidare på vad du har skrivit idag.

Ha en bra dag !

Faster Anki

2008-08-19 @ 13:55:33
Postat av: Faster

En hemlis..........farmor läser oxå din blogg !

Du har fler läsare än vad du tror :)

2008-08-19 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24bf 2008-08-19 10:38:03 <![CDATA[Morgonstund har guld i mun - idag i alla fall]]> /2008/august/morgonstund-har-guld-i-mun-idag-i-alla-fall.html

Det är så himla kul att läsa :)

Självklart läser farsan......jag är helt övertygad om det.

Lillsyrra som man är har man sådant på känn :)



Nu ska jag läsa vidare på vad du har skrivit idag.

Ha en bra dag !

Faster Anki]]>
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24bf 2008-08-19 13:55:33
<![CDATA[Morgonstund har guld i mun - idag i alla fall]]> /2008/august/morgonstund-har-guld-i-mun-idag-i-alla-fall.html

Du har fler läsare än vad du tror :)]]>
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24bf 2008-08-19 14:06:03
-->