Nu åker jag till mitt andra hem - jobbet

Det är så himla roligt att se läsarantalet öka igen..
Ni är fortfarande långt ifrån mina 1400 som brukade titta förbi förr men ni ökar åtminstone för var dag. Är det gamla stammisar som söker sig tillbaka eller är det mest bara new faces? Den som vill och vågar får gärna kliva fram och presentera sig!

Nu börjar jag bli redo för jobbet.. Hade varit roligt att lägga in en dagens outfit men det är lite svårt med min dator för tillfället. Det är nu den lever upp till namnet dumburken. På mig idag har jag i alla fall en klänning från åhlens i alla möjliga färger med knyt under bröstet. Svara kaprileggings och skorna är ännu inte bestämt men det blir något som inte nuddar hälarna haha..

Jag har sminkat mig med puder från Isadora, Loreals telescopic mascara (givetvis, en solklar favorit i mascaradjungeln) och en ny härlig silver/svart ögonskugga från viva la diva som kommer att komma ut till försäljning inom kort. Den kommer att bli grym att sota ögonen med i höst. jag knäpper ett kort så får vi se vilken dag datorn behagar fungera som vanligt igen.. Håll ut! ;)

Ha en bra dag allesammans..
(..Och Tack N för matlådan..)

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

jaaa! vilket toppenförslag, ut och äta och kanske bio? eller är det du och jag som ska kocka och sedan bjuda in våra familjemedlemmar! TOPPENBRA FÖRSLAG!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24c1 2008-08-19 11:45:05 -->