Smärtsam måndag

Idag har varit en minst sagt smärtsam dag..
Inte nog med att jag pajjade tummen på den vassa "tejp-avrivaren" så att jag började blöda. Jag hade dessutom köpt nya skor idag, söta och vita på eurosko, som jag naturligtvis fick skavsår utav. (fan att jag inte kan lägga upp bilder..) Är det mina fötter som är extremt känsliga eller är dom flesta skorna väldigt hårda?

Det slår aldrig fel.. Lagomt till att mina skavsår läker ihop har jag alltid lyckats köpa mig ett par nya skor, som ger mig nya skavsår (fråga magda) imorgon blir det förmodligen tofflor av något slag.. Mina fossingar behöver semester innan semestern ;)

Min smärta slutar inte här nej nej nej!
Min kära vän och vapendragare Marie kommer in för att hälsa på mig på jobbet ikväll och då ser hon att hennes favvo-byxa har kommit in i en ny färg. Byxorna finns givetvis inte på galge utan på den stora otympliga provdockan. Vi garvar frenetiskt medans vi föröker få av henne byxorna. Efter mycket stök och bök är hon naken - äntligen! ;) Hon får ett par nya byxor på sig men då kommer problem nr 2. att få upp henne på hennes lilla "pedistal". Vi är då tre pers som försöker att fixa till dockan. Marie lyckas tillslut få henne på plats och med världens duns landar dockan och hela dess tyngd på min andra fot.. som (ännu) inte har skavsår. Så jääävla ont gjorde det hahaha..

Nu sitter jag här men galet illaluktande fötter och ojjar mig. Den ena kommer förmodligen att få en blånagel och den andra är halft uppfläkt på hälen.. Men jag e inte bitter!


Kommentarer
Postat av: johanna

Svara gärna på relation&sex frågorna i min blogg (a)

Kram.

Postat av: niccis

sv: tack så mycket :-) jag tyckte att jag kände igen dig, har nog sett dig på åhléns. ha det bra!

2008-08-18 @ 23:05:08
URL: http://www.niccis.devote.se
Postat av: Faster

Vilken fin blogg du har !

Tips ! Köp COMPEED på apoteket.

Jättebra när man köper nya dojjor.

Hoppas ni får det jättemysigt när ni åker iväg till Spanien.

Skulle vilja packa ner mig i ett handbagage och följa med.

Kramiiiiiizzzz från mig / Faster

2008-08-19 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Kram.]]> 199128;4ff023c7ddf2b32dffea24b9 2008-08-18 23:03:21 <![CDATA[Smärtsam måndag]]> /2008/august/smartsam-mandag.html http://www.niccis.devote.se
199128;4ff023c7ddf2b32dffea24b9 2008-08-18 23:05:08
<![CDATA[Smärtsam måndag]]> /2008/august/smartsam-mandag.html

Tips ! Köp COMPEED på apoteket.

Jättebra när man köper nya dojjor.

Hoppas ni får det jättemysigt när ni åker iväg till Spanien.

Skulle vilja packa ner mig i ett handbagage och följa med.

Kramiiiiiizzzz från mig / Faster]]>
199128;4ff023c7ddf2b32dffea24b9 2008-08-19 00:08:54
-->