Trött morgon

Vår stad ligger fint inlindad i en tjock dimma idag!
Jag vaknade imorse och vickade lätt på persiennen. Jag såg inte ens så långt som till grannhuset. Det ser så spöklikt ut med sån här dimmar tycker jag.

Efter att ha snoosat ca 7ggr klev jag upp. Nu sitter jag här, fortfarande inlindad i en handduk utan att ha lyft ett finger så här på morgonkvisten. Jag har inte klätt på mig, sminkat mig eller dylikt så nu brinner det i knutarna mina vänner. Jag är helt enkelt ingen morgonmänniska, jag fungerar inte den här tiden på dygnet. Skönt att jag slutar tidigt i alla fall. Men det blir förmodligen dåligt uppdaterat ikväll eftersom tanya kommer hit på middag och tjejsnack men ett litet inlägg kan jag nog trycka in :)

Läs gärna mina tidigare inlägg där jag tipsar om lite bra produkter för torra och färgade hår.

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Snoozfunktionen är livsfarlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24cf 2008-08-20 08:30:51 -->