Tycker Kiera om stuvade makaroner?

Nu ska jag städa iordning lite här innan jag går hem till farmor..
Jag har nämligen bjudit in mig själv på lite mat innan jag börjar jobba.. Det är lika bra att slå två flugor i en smäll och få lite god hemmalagad mat samtidigt som man åker och hälsar på. Måste därför se till att vara redo för jobbet innan jag åker dit. Jag vet redan nu att det bjuds på stuvade makaroner och korv och tro mig. Farmors stuvade makaroner är inte att leka med. Jag vet hur man gör och jag vet hur HON gör men det går inte att få till samma smak.. Mmmmmmmmh, det är nästan så att det vattnas lite i munnen :)

Ikväll efter jobbet ska jag och N åka och handla. Det är en fröjd att göra det numer när vi har icakort. Det känns så bra att veta att pengarna ligger kvar i plånboken även efter att man har handlat heh.. Efter det ska vi se klart Hancock som vi började se igår. Än så länge är jag inte så imponerad av filmen men den kanske ordnar upp sig? Jag längtar mest tills jag får börja se Försoning med Kiera Knightley i alla fall.. Jag vill se scenen med den här klänningen.




Kommentarer
Postat av: Caroline

åh så mysigt o komma hem till sin farmor o äta riktig farmor-mat ibland ;D

Postat av: zandra

vill till ett ställe som bara är 2 stationer ifrån mig.. istället för 23... hehe :) btw, försoning är rätt bra. dumt slut. men =) hoppas allt är bra!

2008-08-13 @ 18:11:52
URL: http://zandrabyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c6ddf2b32dffea248f 2008-08-13 15:33:57 <![CDATA[Tycker Kiera om stuvade makaroner?]]> /2008/august/tycker-kiera-om-stuvade-makaroner.html http://zandrabyberg.blogg.se/
199128;4ff023c6ddf2b32dffea248f 2008-08-13 18:11:52
-->