Volume shine ultra glossy

Jag har köpt ett nytt läppstift.. Eller åtminstone ser det ut som ett..
Jag har köpt Niveas underbara Volume shine ultra glossy. Det säger inte er så himla mycket kanske.. Det är i alla fall ett läppglans i läppstiftsform och konsistens. Det kladdar inte och ger volym och härlig glans till läpparna. Jag älskar det! Niveas kostar bara 110kr så det är en bra budgetvariant om man tycker att Lancome och
Dior etc är för dyra..

Det är inte bara snyggt, det innehåller även vårdande jojobaolja och sheasmör som gör att läpparna inte torkar ut. Volume shine ultra glossy finns i 8st olika färger. Min färg är lite rosa/violett och heter 02 flamingo hehe.. Jag rekommenderar det varmt. Välkommen till Åhlens för att prova själva :)

http://products2.nivea.com/img/generated/scaled/bf372fa0a04487d843e52d734f8579c0.jpg

Kommentarer
Postat av: shoebox



Min design är i princip klar, men....

För ca en vecka sedan fick jag veta att det inte finns någon lösning för extern publicering på Devote, så jag måste byta till någon annan plattform. Liiiite störande att jag inte fått veta det tidigare!

Det blir nog blogg.se för min del nu. Men jag vill att bloggen ska heta shoebox där också och det namnet var upptaget, men används inte, så jag skulle få det. Dem (blogg.se) skulle bara fixa det först. På tal om det så ska jag maila och se hur det går :)

Postat av: Isabelle

från 9.00-13.00 mån-fre :)

2008-08-12 @ 15:42:20
URL: http://bellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min design är i princip klar, men....

För ca en vecka sedan fick jag veta att det inte finns någon lösning för extern publicering på Devote, så jag måste byta till någon annan plattform. Liiiite störande att jag inte fått veta det tidigare!

Det blir nog blogg.se för min del nu. Men jag vill att bloggen ska heta shoebox där också och det namnet var upptaget, men används inte, så jag skulle få det. Dem (blogg.se) skulle bara fixa det först. På tal om det så ska jag maila och se hur det går :)]]> 199128;4ff023c6ddf2b32dffea2489 2008-08-12 15:28:20 <![CDATA[Volume shine ultra glossy]]> /2008/august/volume-shine-ultra-glossy.html http://bellita.blogg.se/
199128;4ff023c6ddf2b32dffea2489 2008-08-12 15:42:20
-->