Julen 2008

Min julafton!
Gårdagen var himla mysig. Klockan 12.00 satt vi hemma hos mamma och pappa vid fulldukat bord. Det bjöds på riktig tomtegröt, julskinka, rökt lax, nybakade tekakor. Ja allt man kan drömma om. Det var helt enkelt ingenting som fattades. När vi hade ätit färdigt följde vi med pappa till hans jobb och delade ut jättestora godiskorgar till hans anställda. Dom flockades kring godiskorgarna och jag kände mig stolt över min snälla pappa :)

Sen var det dags att åka hem till svärmor och svärfar. Jag la deras klappar under granen och kramades med alla som var där. Tyvärr blev jag inte långvarig eftersom jag skulle fira jul hemma hos mina kusiner men vi ska dit idag när N slutar jobbet istället. Jag kom lagomt till tomten (vilket fortfarande är julens höjdpunkt) jag vet inte om jag eller min minsta kusin blev allra gladast. Han hävdade bestämt att tomten var inhyrd efter att han hade räknat in oss allihop i släkten och insåg att ingen var borta.

Fina klappar fick vi allihopa och hungrig blev vi. Julbord med alla smaskigheter som ska finnas därtill. Man åt så man knappt kunde röra sig. Frammåt kvällen tittade vi på tomten är far till alla barnen och vid 23.30 sa vi tack och adjö och åkte hem och fortsatte att leka med våra klappar i stället.

Tack för en fantastisk julafton och alla fina julsms/mms ♥

(bilder kommer under dagen)

Kommentarer
Postat av: diana

Nu är det dags för er att nominera bästa modeblogg! Har du en mode blogg du vill ska vinna titeln? Eller vet du en mode blogg som är riktigt bra? Skriv en kommentar i min blogg (under kategorin tävlingar!) så är den bloggen med i tävlingen! Bland de 10 som fått flest nomineringsröster röstas sedan en vinnare fram.Vinnaren får förutom fler läsare en lyxigt litet kit från Molton Brown!

Postat av: Cherry Li

ja det har jag men inte ifrån dig :P

2008-12-25 @ 20:16:35
URL: http://misscherry.blogg.se/
Postat av: Lilla Faster

Tack för att ni ville fira med oss.

Vi tyckte det var så himla mysigt att

vi samlades allihopa , en riktig jul när släkten

samlas :) (Vissa tllhör inte släkten med kom ändå ) Du vet vem :(

Nu äter vi julmat i dagarna tre :)

Tur att vi har nära till nya Thai restaurangen :)

Ha en mysig helg uppe i stugan, önskade att vi kunde

följa med.

Massor av Faster Kramar från mig till Dig & N med Compani.

2008-12-25 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023deddf2b32dffea27d5 2008-12-25 18:43:07 <![CDATA[Julen 2008]]> /2008/december/julen-2008.html http://misscherry.blogg.se/
199128;4ff023deddf2b32dffea27d5 2008-12-25 20:16:35
<![CDATA[Julen 2008]]> /2008/december/julen-2008.html

Vi tyckte det var så himla mysigt att

vi samlades allihopa , en riktig jul när släkten

samlas :) (Vissa tllhör inte släkten med kom ändå ) Du vet vem :(

Nu äter vi julmat i dagarna tre :)

Tur att vi har nära till nya Thai restaurangen :)

Ha en mysig helg uppe i stugan, önskade att vi kunde

följa med.

Massor av Faster Kramar från mig till Dig & N med Compani.

]]>
199128;4ff023deddf2b32dffea27d5 2008-12-25 21:30:21
-->