Julkort

Idag fick vi vårt allra första julkort för iår..
Och det kom ifrån ingen mindre än min bästaste Caroline, tack sötis ♥ Jag älskar att få julkort och liknande men det är långt ifrån min grej att skicka några själv tyvärr. men jag tycker om er alla ändå! Skickar du julkort? Hur som helst så hade hon valt ett med en söt misse med tomteluva. väldigt passande nu när vi är katt-letar-tagen men det går somsagt väldigt dåligt. jag vill att mitt hjärta ska slå trippla slag och att det ska bli kärlek vid första ögonkastet men det händer ju tydligen bara med missar ifrån Skellefteå. Håll gärna lite utkik åt mig. Långhårig hankatt i västernorrlands trakten..




Årets första julkort..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men nej... jag som totalt glömt av att det börjar bli dags att skicka iväg sånt nu!! tack för påminnelsen ;)

Älskar också att få julkort, det är lite mysigt

Postat av: Nathalie

Spännande med kattjakt! Min Kjell fick åka tåg hem från Stockholm när det var dags att hämta honom. Tänk på att du ska ha den säkert i femton år sedan så hittas den perfekta katten an det vara värt det att åka en bit :) Lycka till!

2008-12-08 @ 23:05:08
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: Caroline

vilket sött julkort, ännu har man inte fått något men det är rätt skönt. Det enda jag tycker är lite jobbigt på jul är just dessa kort, man får ju ångest hur man än gör för man lyckas ju aldrig skicka till de man får av och viseversa.



Nej jag har inte sett de där filmerna men de är kanske bra. Väntar på att Four christmases skall släppas på DVD, det är tydligen en ny julfilm med Whiterspoon som skall vara bra har jag hört. =)

2008-12-09 @ 09:43:38
URL: http://winneroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Älskar också att få julkort, det är lite mysigt]]> 199128;4ff023dbddf2b32dffea2789 2008-12-08 21:22:28 <![CDATA[Julkort]]> /2008/december/julkort.html http://diveby.blogg.se/
199128;4ff023dbddf2b32dffea2789 2008-12-08 23:05:08
<![CDATA[Julkort]]> /2008/december/julkort.html http://winneroth.blogg.se/



Nej jag har inte sett de där filmerna men de är kanske bra. Väntar på att Four christmases skall släppas på DVD, det är tydligen en ny julfilm med Whiterspoon som skall vara bra har jag hört. =)]]>
199128;4ff023dbddf2b32dffea2789 2008-12-09 09:43:38
-->