Lussefika & idol imorgon..

Vi ska försöka att göra tidig kväll ikväll.. vilket inte brukar gå så bra..
Imorgon ska jag åka in tidigt till jobbet för det bjuds nämligen på lussefika på café charm för alla som jobbar i birsta city. Ett himla mysigt initiativ tycker jag. Jag gillar faktiskt att jobba i birsta city, himla hemtrevligt på något sätt! När jag jobbade inne i stan låg vi inte någon galleria så det blev lixom ingen gemenskap. Nu är det andra bullar. Här hejjar man på alla åt höger och vänster vilket är betydligt roligare..

Imorgon blir det en liten idolkväll här hemma. Jag ska åka och köpa lite gotta direkt efter jobbet tänkte jag. Sen är det bara att bunkra upp och se vem som vinner hela tävlingen. Jag har faktiskt ingen favorit. Mina båda favoriter har redan gått till final så nu spelar det ingen roll vem av Kevin eller Alice som vinner. Det blir skönsång i globen oavsett :)

Vem vill du ska vinna?


Alice och Kevin möts i världesen största Idolfinal i Globen på fredag. Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Kommentarer
Postat av: Nicole Galvez

KEVIN vill jag ska vinna helt klart!

Postat av: Caroline

hej, tänkte bara säga att sötnosarna nu finns på bloggen, var lite svårt att hitta bra bilder på dem för batteriet i kameran var så klart slut, aja.



Jag hoppas nog att Kevin vinner, men jag gillar Alice mest, men det brukar gå bättre för 2:an och jag tror att Alice kommer få kontrakt endå samt att de låtar som redan är skrivna till vinnaren kommer nog passa kevin bättre, dock missar jag finalen eftersom jag ska på julbord. =(

Postat av: CHERYLEE

Jag hoppas att Kevin vinner! :D

2008-12-12 @ 12:31:01
URL: http://cherylee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023dcddf2b32dffea27a5 2008-12-12 11:10:28 <![CDATA[Lussefika & idol imorgon..]]> /2008/december/lussefika-idol-imorgon.html http://winneroth.blogg.se/2008/december/mina-sotnosar.html#comment



Jag hoppas nog att Kevin vinner, men jag gillar Alice mest, men det brukar gå bättre för 2:an och jag tror att Alice kommer få kontrakt endå samt att de låtar som redan är skrivna till vinnaren kommer nog passa kevin bättre, dock missar jag finalen eftersom jag ska på julbord. =(]]>
199128;4ff023dcddf2b32dffea27a5 2008-12-12 11:47:32
<![CDATA[Lussefika & idol imorgon..]]> /2008/december/lussefika-idol-imorgon.html http://cherylee.webblogg.se/
199128;4ff023dcddf2b32dffea27a5 2008-12-12 12:31:01
-->