PartyParty

Mycket har hänt sen sist. därav den dåliga uppdateringen..
I Fredags var det till exempel julfest på menyn. En mycket trevlig sådan. Det var julfest utan julmat men det var väldigt gott i alla fall. Kallskuret med diverse tillbehör och alla tänkbara exotiska frukter som jag aldrig ens hört talas om tidigare. Jag smakade på alla :) Vin, öl och cider fanns det gott om också så törstig behövde man inte heller vara..

När maten hade sköljts ner så drog kareoken igång. Den lite äldre skaran höll hårt i micken kvällen igenom men jag, Ella och Magda var också upp en sväng. Dock sjöng vi en låt som jag aldrig har hört talas om så jag kunde bara vara med i refrängen haha..

Frammåt småtimmarna åkte vi ner till stan och splittrades men jag och Magda gick i alla fall på Olearys och fortsatte att ha trevligt. Det blev en väldigt lyckad kväll måste jag säga. Och det var jätteroligt att vi var så många, alla på samma goa humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback