Straight & Curl, Björn Axén

Nytt på årets önskelista




I Torsdags hade vi en liten kurs med OBH-nordicas representant. Han kom till vårt jobb och bjöd på god frukost samtidigt som han pratade om deras hår-el. Jätteintressant! Det är alltid svårt att rekommendera något som man själv inte har testat så den här utbildningen kom verkligen lägligt så här till jul. Bland annat presenterade han Björn Axéns Straight & Curl och alla blev helt eld och lågor. Det blev ett oerhört måste-ha-behgär som väcktes och vips, så ligger den på min önskelista. Jag älskar min plattång från GAMA som jag har nu, men det blev trots det lite kärlek vid första ögonkastet när han plockade fram Straight & Curl. Han provade även att locka håret på några av tjejerna och det blev jättebra. Plattången har rundade kanter som gör det lättare även att locka, hittade tyvärr ingen bättre bild än denna. Klicka på den för mer info.

Den här kommer att sälja som smör i solsken i butikerna nu till jul, tro mig.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad kostar den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023dbddf2b32dffea2777 2008-12-07 22:33:05 -->