Dagens planering

Jag och N ska snart fräscha till oss och åka ut till birsta..

Jag känner inte för att gå på stan i det här skitvädret. Det värsta är väl att hela sundsvalls befolkning kommer att känna samma sak och också infinna sig i birsta hm.. Jag ska kika efter ngt att ha på mig ikväll! Jag har en svart klänning eller en oversize t-shirt här hemma som jag ska ha om jag inte hittar ngt bättre idag..

Dessutom ska vi på systemet och inföskaffa yrsla.
Ikväll blir det vin och kanske någon cider. Har ni något vin tips? Jag dricker bara vitt och jag vill att det ska vara lättdrucket och gärna lite fruktigt..


Kommentarer
Postat av: Kate

Satsa på en Sauvignon blanc från Frankrike, USA eller Nya Zeeland. De brukar vara likadana men är samtidigt härligt friska och fruktiga.. :)
Ta inte ett sydafrikansk då det är lite väl mycket syra i den. Lycka tilL! =)

Postat av: ¨Tess

Drosdy-hoff är välidgt gott.. fast kansk snarare torrt än frukigt ;) Gillar inte fruktiga så mkt tyvärr.. annars har jag många "torra vintips" ;) Testa Winberg annars, farligt lättdrucket, slurp :)

2008-02-02 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Ta inte ett sydafrikansk då det är lite väl mycket syra i den. Lycka tilL! =)]]> 199128;4ff0238eddf2b32dffea1d57 2008-02-02 12:03:29 <![CDATA[Dagens planering]]> /2008/february/dagens-planering.html
199128;4ff0238eddf2b32dffea1d57 2008-02-02 16:11:18
-->