Grannen

Jag börjar direkt med ett erkännande - Jag är en ond granne.
Nej jag är inte elak med någon, skulle aldrig falla mig in. Men jag är kanske lite för nyfiken! Okej, ibland kan man inte undvika att kika. Det är inte så att jag sitter med stol och kikare och tittar ut genom fönstret. Jag tycker att grannen (huset mitt emot, samma våning som mig) drar till sig tillräckligt mycket uppmärksamhet genom att alltid ha ett bildspel med nakna brudar på sin dator. Den är alltså på dygnet och året runt! Det är som tur är inga porr/äckliga bilder. Men det är ett omsorgsfullt ihopsatt bildspel med hotta, avklädda brudar skulle man väl kunna kalla det.

Till saken nu. Jag har tidigare skrivit att han spelar dataspel när jag går och lägger mig på kvällen. Och nästan jämt när jag vaknar sitter han kvar - En nörd alltså.. Ikväll är han för en gångs skull inte klistrad framför datorn för han är inte ens hemma. Men han har kvinnligt besök i form av mamma och syster (MÅSTE vara mamma och syster för dom är såå lik honom) och vet ni vad dom gör? Dom städar, stryker, dammsuger och slänger gamla tomflaskor..

Patetiskt! Jag pallar inte sånna här människor. Det är för mig bortom allt förstånd!

Även en smula patetiskt av mig att spionera på grannen men som ni ser står jag i alla fall för det.. Nu ska jag kolla på tvn och inte på hans hushållerskor (läs familj) som städar upp hans skit..



Kommentarer
Postat av: Kate

Hihi..när jag bodde i Karlstad så hade jag ett lika stort fönster som rum så alla kunde se mig då inte persiennerna var nere.
I gengäld spionerade jag på grannen med kikare..dock släckt i rummet förstås..så jag inte syntes.
Lyckades dock inte se hans ansikte men kroppen var finfin..Han var tyvärr inte så rolig. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
I gengäld spionerade jag på grannen med kikare..dock släckt i rummet förstås..så jag inte syntes.
Lyckades dock inte se hans ansikte men kroppen var finfin..Han var tyvärr inte så rolig. ;)]]> 199128;4ff02390ddf2b32dffea1d99 2008-02-08 19:49:52 -->