Jag har vunnit

JAG HAR VUNNIT ETT FÖNSTER!!

Wheeey.. inte ett fönster i vanlig bemärkelse. jag vet inte hur jag ska beskriva kreationen utan bildbevis. Men det är i vilket fall rekvisita som har suttit i vårt skyltfönster - och från och med nu kommer det att infinna sig i mitt vardagsrum, eventuellt kök, coooolt!

Jag är så glad så glad..
Bild kommer så snart jag hämtat hem det! men för att ge er en liten hint om hur det ser ut så är det jättehögt med grå ram, det är i lite gammeldags stil som
bilden till vänster. Bakom/innanför ramen är en affisch på en storstad, lite New York style i svartvitt. Man kommer att undra om man är i NY eller Korsta hädanefter ;)

Det roliga var att Annika också skrev upp sitt namn i lottningen för min skull. Så om hon skulle vinna skulle hon ge det till mig. Så ringer Sändy och säger "Du kan hoppa högt för nu kommer du att bli glad" Då har alltså jag OCH annika vunnit varsitt fönster, haha.. Dubbel tur! Men jag behöver bara ett, så någon annan lycklig får det andra.. hih


Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Det låter vackert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0238dddf2b32dffea1d41 2008-02-01 18:46:18 -->