Middag med mamma och pappa

Nu har jag ganska nyligen kommit hem..
Jag, mamma och pappa har varit på Blå huset och ätit kinamat ikväll, jääättegott. Självklart blev det lite banan och glass till efterrätt också. Det var länge sen jag spenderade en hel helg tillsammans med dom. Jag känner nu hur mycket jag egentligen har saknat det. Tur att vi åtminstone bor nära!

Efter middagen åkte vi och handla. Jag skulle egentligen få lite mjölk och ett juicepaket till imorgonbitti, hade nämligen ingen frukost hemma men det slutade med att vi fyllde en hel kundvagn med massa mat till mig. TACK! Nu behöver inte jag vara hungrig i veckan iaf..

Håller på att tvätta nu. Jag hoppas att maskinen snart är klar för jag är jättetrött och vill gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback