One day left

Nu ska jag bara stryka ett par byxor och lägga fram morgondagens kläder.
Jag som är överlycklig över att få börja använda egna kläder, och hur bra börjar det då? Jo med dresscode. Nej nu överdrev jag, men vi har fått tröjor från Loreal som vi ska ha på oss under helgen. Låt mig tillägga att jag dessvärre ser ut som en valross i min, men det får jag antagligen bjuppa på. Hädanefter är det jag som får bestämma..

Lägger upp lite pics på mina åhlenskläder som jag köpte i söndags. förmodligen kommer dom upp imorgon eller nått.. Nu vill jag bara slänga mig i sängen så det kan bli torsdag nån gång..

Torsdag = Öppning! .. och det bästa av allt, N kommer hem ♥

Kommentarer
Postat av: emma johanna

hehe jaa :) allt bra annars då?

Postat av: Therese

Det är märkligt att man bara kan vara glad över att få ha sina egna kläder. Där jag jobbade förut var vi tvunga att ha hemska kläder som inte direkt var smickrande för en själv haha. Usch, glad att jag slipper det!

2008-02-21 @ 13:22:36
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02393ddf2b32dffea1dfb 2008-02-20 21:49:34 <![CDATA[One day left]]> /2008/february/one-day-left.html http://tezzas.blogg.se
199128;4ff02393ddf2b32dffea1dfb 2008-02-21 13:22:36
-->