Puss och godnatt

Det blir en tidig kväll ikväll..
Börjar iof inte förrän 15.15 imorgon men jag är fruktansvärt trött. Det börjar ta ut sin rätt att man jobbat långa tuffa veckor. Idag när "premiären" har varit har alla stora förväntningar och all nervositet släppt. Allt gick jättebra, mer folk än vi räknat med och jättekul att jobba.

Men som sagt, sjukt trött. Imorgon vill jag ligga i sängen med min gobit hela förmiddagen.. Bara vara slö och lycklig. Till veckan ska jag börja kolla upp eventuella träningsmöjligheter. Vet inte om jag ska skaffa ett träningskort eller om jag ska köpa en maskin och ha här hemma. Måste klura ut vad jag skulle ha med användning av, vad tror ni?

Nej nu tackar jag för mig..
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Dyrt gymkort. Då känner du dig tvingad att träna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02393ddf2b32dffea1e0d 2008-02-21 21:14:28 -->