Rysningar

Jag blir lite illamående bara av tanken..
Jag sitter och srufar runt på blocket just nu! Spanar precis in en lägenhet där det bor ett äldre par och vet ni vad? De har gossedjur på hela ovansidan (på ryggstödet) på soffan i vardagsrummet. Jag blir äcklad. Jag vet inte varför dessa äckelkänslor sköljer över mig egentligen men jag tycker att det är jätteobehagligt. Viss på gamlingarna gärna ha ett gossedjur till barnbarn som kommer på besök, men att övervuxn människor har kryllande många leksaker i vardagsrummet ger mig kalla kårar.

Jag har alltid tyckt att det är äckligt. Det kanske är mig det är fel på och inte Beata 73 och Sture 80 som gillar att leka med mjukisdjur.

uuuuuuuuuuuuääääääääääääääääckkkkkkk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback