Shopping

Jag är mycket nöjd över dagens inköp..
Det var så roligt att komma in på gamla jobbet. Stog och pratade med Malin ganska länge och köpte mina skor. Jag har fyndat big time. Stövlarna har tidigare kostat 949kr men kostade nu 199kr och ankelbootsen har kostat 399kr och även dom fick jag för 199kr. När allt var klart och personalrabatten var dragen blev kalaset 339kr.

Alltså 2 par skor, ett par stövlar och ett par ankelboots för den ynka summan 339kr. Mycket nöjd och belåten!

Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Kate

Damn!
Själv intalar jag mig att trots att det var rea i hela Göteborg så måste jag ju få unna mig ett par skor som det inte var rea på. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Själv intalar jag mig att trots att det var rea i hela Göteborg så måste jag ju få unna mig ett par skor som det inte var rea på. :)]]> 199128;4ff02391ddf2b32dffea1dad 2008-02-10 16:45:08 -->